anak2 murid

Thursday, February 18, 2010

RL4: Penonton Terkencing Dalam Seluar


KL, 18 FEB 2010: Elly pasti, ramai yang mungkin terbeliak apabila membaca tajuk di atas. Tapi itulah hakikat yang berlaku sewaktu Gelanggang Raja Lawak Musim Ke-4 (RL4) berlangsung secara live di Studio 1, Astro baru-baru ini.

Cerita ini diberitahu sendiri oleh salah seorang teman Elly yang berada di situ yang telah melihat kejadian itu dengan mata dan kepalanya sendirinya. Awalnya, Elly sangka , penonton yang terkencing dalam seluar itu adalah budak kecik. Tapi, rupa-rupanya, si penonton yang bernasib malang tu adalah perempuan seksi, cun lagi serta glamour mengalahkan artis.

Kata teman Elly, sewaktu kejadian itu berlaku, beberapa krew di belakang studio sudah mula kecoh bila terdengar bunyi beberapa titisan air sudah mual keluar macam pili paip. Puaslah mereka dari mana datangnya punca titisan air tersebut.

Tapi, ia kedengaran cukup jelas datang berhampiran dengan tempat duduk si perempuan itu tadi. Pada masa itulah teman Elly nampak air tu keluar betul-betul di bawah kerusi perempuan tu. Nak kata air minuman yang tertumpah, takkanlah minah tu tak peerasan atau sedar. Kalau air tertumpah sekalipun mestilah dia bangun ataupun lap-lapkan seluarnya. Ni tak, masa tu dia buat muka selamba je, macam tak ada apa yang berlaku.


Krew-krew kat belakang studio tu memang dah agak ada orang terkencing, tapi diorang tak nak bising-bising. Nanti kesian pulak kat penonton tu.Bila habis je program, si perempuan tu tunggu sampai beberapa orang di sebelahnya keluar dahulu.

Teman Elly tadi pun tunggu. Sebab dia ingin dapatkan kepastian. Akhirnya bila si perempuan itu sudah blah, dia nampak sendiri yang lantai dan kerusi yang diduduki perempuan tu memang basah. Macam pegawai penyiasat pulak si teman Elly ni, nasib baik tak di ciumnya air tu.

Elly pasti, ada sebab mengapa perempuan tu terkencing dalam seluar. Kalau tak mengidap penyakit yang menyebabkan kencing tak terasa, mungkin masa tu dia dah tak tahan sangat agaknya. Maklumlah, masa Gelanggang Rl4 berlangsung, penonton sudah diberitahu yang mereka tidak boleh keluar.

Alasan kukuh juga, mungkin sebab perempuan tu tak tahan dengan lawak peserta Raja Lawak musim ini. Kelakar sampai terkencing dibuatnya.

Apa-apa pun Elly nasihatkan kepada semua penonton agar kencing dahulu sebelum masuk studio. Kalau tak tahan sangat bagi tahu krew-krew yang bertugas. Elly percaya diorang taklah zalim sangat sampai tak nak bagi penonton keluar.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 Reserved to Ellyayah
Design by Kay SBK