anak2 murid

Wednesday, March 3, 2010

malam bersamamu Hijjaz


hari: Jumaat
masa: 9.00 malam
tempat: padang kawad

gile weyy!! hijjaz datang buat performance kat uitm lendu melaka.
lagi sekali!a uitm lendu melaka ..

seronok3.aku pun nak tengok gak la.artis tuh.bukannye selalu dapat tengok.ni pn sempena minggu rindu padamu anjuran JPM and Mass Comm.
tp aku rase xdapat nak attend lah.petang tuh aku nkawan3 nak hang out kat town melaka lah.kitorang sewa keta .sape drive? aku!! hahaha .dont believe it.believe it.
malam nih ade program malam bersamamu kekasih.
nak tengok la.tp cm malas jeh.haha
kesmpulannye kau memang pemalas elly.haha
padahal quiz da abes ... =)

1 comment:

ila Lover's said...

oit2...
mlm nih aku g la....
aku nk tgk hijjaz....
hahhahah...
kau drive???
bia betik...
hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 Reserved to Ellyayah
Design by Kay SBK