anak2 murid

Sunday, November 28, 2010

2nd award dari cik izyan shamba

yeah.
elly dapat 2nd award.kali nih dari
si adek manis CIK IZYAN SHAMBA (kalau nak award sila klik)

thanks lah sebab elly dapat award bagi kategori
BLOG SO CANTIK

haha.cantik sangat ke?serabut je elly tengok.hehe
ape2 pn terima kasih tau cik IZYAN SHAMBA (klik lagi)

disertakan sekali seciput soalan

(1).Berikan satu nickname untuk pemberi award

cik izyan shamba (betul tak) hehe

(2).Ucapan untuk pemberi award ini

terima kasih diucapkan sangat-sangat..sebenarnya..dah lama gak tunggu nak dapat award ni..walaupun blog xde lah secantik blog anda. hehe

(3). Berikan nama 6 artis yang korunk minat..

siti nurhaliza
maroon 5
super junior
girl generation
UNIC
stacy

(4).Beri award ni kepada 10 blogger atau follower:

ok,kalian2 yang di tag..


nak tambah lagi leh x.
amek nih elly tambah lagi 3 k ( suke hati jeh hehe )


jadi siapa yang di tag...sila jalankan tanggungjawab anda..sebab saya dah laksanakan..hehe..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 Reserved to Ellyayah
Design by Kay SBK