anak2 murid

Thursday, November 25, 2010

CONTEST COTTON KURUNG - IDMA TEXTILE -

assalamualaikum dan salam sejahtera
semua blogger :)

senyum lah sikit tengok entri baru saya nih .
ngeh ngeh ngeh

ni saya nak wat announcment la sikit

ting tong

ade contest baru lah

anjuran IDMA TEXTILE

(kalau anda nak join sila la jgn malu jgn segan klik banner kat atas tu ek)

jum ramai2 kita memeriahkan contest ni

ni nak show off lah baju kurung cotton i nih.
hehe.

harap cik EZAN IDMA berpuas hati dan suka dengan gambar saya .
hehehe
ambil ni.saya nak tag kawan2 saya :)

random tag lah


sekian terima kasih.
wassalam :D

2 comments:

EZAN IDMA said...

good luck :)

EZAN IDMA said...

hye.. nak anta adiah tu kan. rupe2 org Pos tu nak fon number skali. nt email ek. sorry ganggu :) Thanks :) privasi anda dijage :)

iezanidris@yahoo.com.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 Reserved to Ellyayah
Design by Kay SBK