anak2 murid

Sunday, November 28, 2010

soalan cik mawa omot

First2 kena minx maaf dengan CIK MAWA OMOT sebb lambat jawab tag dy..hihi ^__^

1. apakah benda paling penting dalam hidup korang?

kalau dari segi hubungan family.. family first okey ^__^

2. benda terakhir yang korang beli guna duit korang?

aiskrim *__* I LOVE CORNETTO (INILAH CINTA) HEHE

3. dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?

waw sensitif soalan .heheh :) yang penting kt umah bakal suami dan umah saya sendiri kn..betul x...kalau kaya kat hotel..hik2.. pasal tema ntah la.. kena tgk bakal suami la.. xkn nk ikut KITA jer,. ^__^

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?

hik2..perlukah ini.. saya bercinta dengan org yang rasa saya milik dia..hihi

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

selama-lamanye..=))

6. dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang?

hehe,,,eth la..no komen..dalam kete pon boleh aper.. :)

7. novel/buku/majalah terakhir dibeli?

sudah lama tidak mengeluarkan duit untuk majalah..teruk kan??

8. apakah nama penuh anda?

siti halimatus saadiah

9. antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
both *___^

10. namakan orang yang betul2 nak jumpa dalam hidup korang?

kawan2 lamer..mizz them

11. adakah korang basuh baju korang sendiri?

entah la..kdg2 lau kt hostel sendiri lau umah ader tukang basuhnyer..hihi

12. dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?

kota cinta :)

13. pilih salah satu, peluk @ cium?

kiss..muah kt hp :)

14. beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?

cantik
lawa
comel

15. lima benda yang paling disayangi dalam hidup anda?

  • nyawa laaa..
  • mak saya dan ayah..muahhh
  • brg kesayangan saya
  • ketinggian saya
  • hp :)
16. lagu yang paling anda suke dan selalu dengar?

sad sonata &__&

17. bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?

14.12.1991
kat bilik jeh .hihi

18. lima rakan blogger yang korang nak tag?


elly nak tambah lagi 2 . hehe (suka hati)


ps : kepada sesiapa yang ditag. sila lah jawab soalan senonet tu ek . hehe
TQVM :D

2 comments:

mRa amira said...

sayang! thx tag. tp mra da penat buat. hehe XD

elleyayah . said...

emm.xpe2 lah ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 Reserved to Ellyayah
Design by Kay SBK