anak2 murid

Friday, December 10, 2010

~1st GA Bahagia Ku Di Sini a.k.a Fieza79~

kawan2 semua anda nampak x banner kat atas tu?

sweet couple kan..

eh2,tengok aku dah melalut dah nih. hehe

back to the story mory.

jom2 ikut elly join GA ni nak

(klik kalau nak join)

syarat penyertaannya simple shj
semudah 1 2 3 .HEHE

kalau nak tau ape syarat2 penyertaan sila klik ini

pastu kalau nak tau hadiahnya menarik ke tak
boleh lah klik kat sini jugakk

__________________________________________________________

hehe.ape2 pun elly harap u all join lah ramai2 k.
kite memeriah kan majlis. haha

kat sini elly nak tag

2 comments:

Fieza79 said...

salam..

tq for joining...gud luck ye..!

elleyayah . said...

thx..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 Reserved to Ellyayah
Design by Kay SBK