anak2 murid

Monday, December 13, 2010

"Ariffda's 1st GiveAway 2010".


kawan2 semua jom2 ikut elly join

(klik kalau nak join)

syarat2 penyertaan mudah shj :

semudah ABC

1) Jadi follower ariffda & follower KoleksiIndah81
2) Add these 2 blogs to your bloglist.
3) Copy banner n buat 1 entry bertajuk "Ariffda's 1st GiveAway 2010".
4) Jgn lupa, tempek sekali banner kat sidebar.
5)Tinggalkan komen anda beserta link dibhgn komen. senang saya nk buat pengesahan penyertaan.
6) Pemenang akan diumumkan secepat yg mungkin
7)
Tarikh tutup : 31/12/2010 (11.59pm)
________________________________________________

amacam? ada ok ke?

kalau ok,jum2 lah kita ramai2 join GA nih tau
anda pasti xkan menyesal punye lah.
betull !

hadiah misteri menanti para pemenang
__________________________________________

sekarang nih anda semua ikut elly klik

sini banyak2 tau ..

2 comments:

ARIFFDA said...

salam elly...tq join GA ...good luck ya :)

elleyayah . said...

oke2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 Reserved to Ellyayah
Design by Kay SBK