anak2 murid

Monday, December 13, 2010

contest gambar kenangan sekolah dulu2


kawan2 nak join x?


kalau jawapannya YA
klik sini
________________________________________

kat bawah ni elly akan sertakan gambar2 kenangan sekolah ketika zaman dahulu kala .HAHA

venue : SM TUANKU ABD RAHMAN GEMAS NSDK

FORM 5 2008

gambar ini diambil ketika elly form 5 sains hayat lah. sape ntah amikkan pic nih.dah lupe .hoho. tapi yang pasti elly suka sangat pic nih. smart kan?
time nih cekgu est xmasuk kelas kot. so,dia suruh lah kitorang wat revision sendiri.elly and da gang ape lagi. keluar lah kelas katanya nak pergi jumpa cikgu math.padahal duduk kat bawah ambil gambar banyak2. haha.xpe2.kenangan tuh.

elly harap pic ni bertuah lah. amin~

pic 2nd nih time last day before spm lah. cuak2 *.
venue : makmal fizik
hari : jumaat lah. tengok seorang mamat tuh pakai baju melayu .haha
ala-ala nak g mintak restu lah kat cikgu fizik kitorang.
banyak wat salah kan .hehe
nih semua classmate elly iaitu 5 sains hayat 2008.

ps : pic nih pun smart gak kan.

motif pic diatas diambil : gembira sakan lah sebab dapat 10A1 SPM 2008 kan.
padahal?? haha
tu cuma slip nak masuk SPM je lah.
ada ke patut slip SPM besar cenggitu .HAHA

apa2 pun walaupun elly xdapat 10A1 SPM tapi elly bersyukur lah
sebab sekarang ni elly dah sambung belajar kat

INSTITUT PERGURUAN RAJA MELEWAR
(future guru) chewaahh. HAHA

_____________________________________________

3 gambar diatas ialah gambar kenangan elly time kat sekolah dulu
rindu sangat2.

harap2 salah satu daripada gambar diatas bertuah lah.
amin~


2 comments:

iDa said...

ooo...ip melewar ek?
ida ip melaka...
mkch tow sbb sudi join contest ida n ida follow blik sbg tnda mkch..
semua dh ckp legkap dh...tp ida akn plh juz 1 pic jer dear....pic yg tbaik dear bg tow...
keep in touch bile dekt ngn dteline ok?

GUD LUCK!!!

elleyayah . said...

ouh k.~thnx tau ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 Reserved to Ellyayah
Design by Kay SBK