anak2 murid

Friday, December 10, 2010

La Bella Tela 1st Giveaway~~

La Bella Tela 1st Giveaway~~

ape tuh?

kalau anda nak tau
jum klik sini


dah tau kan ape la benda2 alah tu . hehe

nak join?
jum lah klik kat sana sekali lagi .HEHE

ape lah yang aku merepek2 nih sambil makan kerepek cap moni . HAHA
(Teringat iklan time raye banyak tol lah iklan kerepek cap moni) haha

ape2 je lah.dah2. aku xmau membebel2 pnjg2 menjelar lagi

aku sarankan korang jom lah masuk GA nih


sebab kenapa korang kena join GA nih!

aku akan berikan sebab2 yang munasarawak (eh,silap2 munasabah la) haha

1. hadiah memang superveb.
nak tengok pe hadiah yg special klik situ
2. semua orang akan dapat hadiah xkira lah pemenang ke pengalah ke. HAHA
bak kata pepatah semua orang dapat lah hadiah . HEHE
memang best kan
3. sje2 menambahkan kenalan ( cchehh) hehe

dah2. aku malas nak mengomel lagi.
tau lah aku nih comel kan . HAHA

jum2 klik sinun lg .HEEHE

2 comments:

La Bella Tela said...

hye...datang jenguk entry..nanti check nama kat sidebar ..good luck ye =)

elleyayah . said...

tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 Reserved to Ellyayah
Design by Kay SBK