anak2 murid

Tuesday, December 14, 2010

Me & My Teddy Contest


jom join


hadiah berupa kereta ferarri x 10 menanti anda.
haha.lebih2 lah tu.
nak tau hadiah ape yang menarik.
join lah dulu contest superverb nih .HEHE

syarat2 penyertaan ada kat sini
_____________________________________

elly nak pertaruhkan satu gambar yang elly rasa comel sangat.
bukan setakat bear je comel tuan nya pun comel ++ gak .HAHA

comelnya bear to. elly suka sangat.
1st of all elly nak ucapkan terima kasih kepada cik ella.

bukan sebab dia yang bagi elly bear comel tuh.
tapi kan...

1. dia bagi elly tangkap gambar sekejap ngn teddy bear dia lah

elly suka sangat2 ngan bear comel krim tuh.bulu nya sangat lembut tau. gunakan lah downy untuk mendapat bulu selembut bear tu. HAHA .
cube tengok bear tuh lame2 lagi.
memang comel + elly pun comel . HAHA

eh2,nape elly memakai baju kurung ? biarlah tukan baju kebangsaan kita. wekk :D . haha

_________________________________

tarikh tutup penyertaan ialah 31.12.2010

elly nak tag kawan2 teddy bear elly

___________________________________
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 Reserved to Ellyayah
Design by Kay SBK