anak2 murid

Sunday, December 5, 2010

nasi minyak pengantin hangit !

SELAMAT PENGANTIN BARU
elly ucapkan kepada semua raja sehari yang selamat diijabkabulkan pada musim cuti sekolah ini.
Tahniah tau. oke2,elly bukan lah nak cerita pasal perkahwinan jeh

tapi .................

pic diatas tiada kena mengena dengan entri ini. orang2 diatas bukan lah pengantin tau. kami single lagi .HAHA

okeh2.
berbalik kepada tajuk entri yang merapu tuh.
ada ke patut nasi minyak pengantin hangit ! hahaa
memang x masuk akal dan kelakar sungguh lah.

semalam bersamaan 5 disember 2010 .
elly dan family pergilah kenduri kawin sepupu belah abah.
act: xkenal pun sape. ikut shj. HAHAA
so,kitorang pun join la rombongan pengantin perempuan ke Buloh Kasap.

memo :

tempat : Buloh Kasap
acara : Dewan BESAR (betul2 besar) haha

sampai2 jeh kat dewan tuh,kitorang pun disambutlah dengan paluan kompang yelah sbb kitorang kan dr rombongan pengantin perempuan.
nak dijadikan cerita. ada ke patut aku telah ditarik oleh seorang MAKCIK utk jadi pengapit pengantin perempuan aka tukang kipas pengantin kat pelaamin. HAHA. malu doh. ada ke patut aku? HAHA. tapi xpelah ade aku kesah! lagipun bknye aku kenal pun org2 kat situ. nasib bek lah aku pakai baju kurung lawa lah jugak. HAHA.tapi kan muka aku bukan maen banyak pimple ditambah lagi dengan minyak cap buruh .HEHE.xpe2 itukan pengalaman.cewahh. nnt kan aku nak jadi pengapit akak aku 5 tahun lagi. LAMA WEH!! hehe.
oke lah tu je lah cerita + pengalaman yaang aku xpenah rase.pengalaman berharga tuh. haha

oke2,sampai disini shj lah aku menulis ek.nak pegi tengok comot jap. hehe

3 comments:

aneqahs nia said...

hangit2 sedap ape..hahaa..:DD

ahsfantasy24 said...

parah lw nc hngit..hehe

elleyayah . said...

hehee. hangit adek beradek hangus,.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 Reserved to Ellyayah
Design by Kay SBK