anak2 murid

Thursday, December 16, 2010

ramai katakan hidup mereka gambira.tapi anda pula bagaimana?

peace and love baby!!!

tajuk entri memang best kan. *harap2 ramai reader nak bace.HEHE.

anda gembira ke hidup kat dunia ni?

klik sini

* bahagia atau tidak (klik bahagia)

aku pasti ramai yang hidup gembira kan kat dunia nih.tapi ingat segembira di dunia gembira lagi di akhirat tau. aku ingatkan utk diri aku yg semakin leka ini juga.

aku gembira .semua impian aku walaupun xsemua actually.tapi ada lah 2 3 impian aku mnjd kenyataan dan ada lah 4 5 impian aku yang bakal menjadi kenyataan.amin~

apa impian aku yang aku dah berjaya capai

* belajar kat IPGM lah weh (ingat senang ke nak masuk,susah tuh.interview beribu2 lah)
dan syukur aku salah seorang yang bertuah dan aku berharap agar aku belajar lah dgn bersungguh2 tau

* Dean List tuh (1st sem kat UITM Me***a *terpaksa dirahsiakan aku telah berjaya membuktikan yang aku pun boleh berjaya lah.aku dapat DL tuh atau nama panjangnya Dean List atau dalam bahasa Melayu Anugerah Dekan.3.78.OMG.gila x?HAHA.dah xmau ngomong lagi nnt orang kate aku berlagak lah.baru dapat DL dah berlagak. *nih xberlagak lah.ini bangga.*ayat poyous.HEHE

tuh je kot impian aku yang dah menjadi kenyataan. *rase2nye..

dan impian aku yang bakal menjadi kenyataan ialah...
terpaksa dirahsiakan ats sebab2 tertentu weh.HAHA

___________________________________________

soalan aku,korang gembira ke x hidup kat dunia ni?aku harap2 kita semua gembira lah hidup di dunia ini.tapi jangan lah terover gembira smpi lupa akhirat pulak tau.

View Image


Go to fullsize image

akhir kata aku hadiahkan peace untuk anda semua

nak peace banyak2 klik peace untuk semua


dan nak join contest PEACE by ezan edma?

2 comments:

iDa said...

PEACE no war..heeehheeh

Misshy Innz said...

ouhh hye ;)
ritu , kita yang rekues nak masuk sana .
tapi sekarang tak taw lahh .
dia tak accept any rekues kot .
sebab my fren rekues tapi tade reply pun ;D
btw, u can give a try .
tgk the latest remaja pastu send an email kat editor yang kelola blogspot tuh ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 Reserved to Ellyayah
Design by Kay SBK