anak2 murid

Saturday, January 29, 2011

elaun dah masuk . wahaha

IPGM RAJA MELEWAR


yeahh,akhirnya penantian selama 1 bulan telah berakhir lah.penantian apa tu?

elaun bulan 1 dah masuk lah pada tanggal 28 Jan 2011.HEHE
thanx HEP.

kami pelajar PPISMP dapat RM 430 untuk 1 bulan
pelajar PISMP dapat RM 3700 kot untuk 1 sem.
KPLI sebulan dapat RM 1000 lebih kot

wah2,OKB lah anda semua ek.HEHE.
tapi ingat jangan terlalu boros tau nanti akhir bulan muka sedih je masing2.HEHE

tapi nak kena bayar banyak benda lah pas cuti ni.wawa

RM 140 untuk Kg Lonek
RM 31 untuk baju kurung Maulidur Rasul
n banyak lagi lah

dont waste your money tau elly.

cepat2 ucap tahniah kat aku sebab dah masuk elaun.
sapa nak aku belanja angkat jari laju2.HAHA

_______________________________

Selamat datang kepada pelajar2 KPLI ambilan Jan 2011

gembira sebab terlibat dalam pendaftaran pelajar2 baru.HEHE


1 comment:

Diya Edhayaa said...

akak nk elly blnje! hehe..
ktorg pn dpt gk da..
nk beli uniform pbsm je 130 + t-shirt 25.. uhuk3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 Reserved to Ellyayah
Design by Kay SBK